14 Mart 2011 Pazartesi

Facebook 15 Martta Kapatılıyor

PALO ALTO, ca –Mark Zuckerberg, Mart ayında Facebookun kapatılacağını açıkladı. Site yönetimi, çok stresli hale geldi.
“Facebook kontrol dışarı ele geçirmiş bulunmaktadır” dedi Zuckerberg Palo Alto ofisinin dışında bir basın toplantısında, “ve bu şirket yönetme stres hayatımı mahvetti. Ben tüm çılgınlık bir son vermek gerekir.”
Zuckerberg 15 Mart başlayarak, kullanıcılar artık Facebook hesaplarına erişmek mümkün olacağını anlatmaya devam etti.
Avrat Humarthi, ahlak bozukluğu başkan, teknik işler Facebook, “15 Mart sonra tüm Web sitesi, kapatır” dedi. “Hiç resimlerinizi yeniden görmek istiyorsanız, ben internet yapmalarını öneririz. Size geri Facebook vazgeçtiğini bir kez onları almak mümkün olmayacaktır.”
Zuckerberg, Facebook kapatmaya karar zor oldu ama o insanlar düşünüyorum rahatsız olacak dedi.
“Ben şahsen büyük bir anlaşma olduğunu sanmıyorum,” o özel telefon röportajda söyledi. “Ve dürüst olmak gerekirse, ben daha iyi olduğunu düşünüyorum. Facebook, insanların dışarıya çıkmak ve gerçek arkadaşlar yapmak gerekir. Bu her zaman iyi bir şeydir.”
Bazı Facebook kullanıcıları şok haber işitme üzerine öfkeli.
Denise Bradshaw, Indiana bir lise öğrencisi “Ne ben Facebook yapmak için gidiyorum?” dedi. “Hayatımı etrafında döner. Ben Facebook’ta günde en az 10 saat. Şimdi ne kadar serbest zaman yapmaya gidiyorum?”
Ancak, ülke genelinde ebeveyn uzun beklenen rahatlama duygusu yaşıyor.
Jon Guttari, bir tek üst nesneden Detroit, “I ‘m glad Facebook kabus bitti” dedi. “Şimdi benim genç’ın yüzü bir bilgisayar ekranına tüm gün yapıştırılabilir olmaz. Belki ben bile bir onunla görüşme yapabilirsiniz.”
Bu finansal devrede Zuckerberg multibillion dolar franchise uzak yürüme eleştiren. Facebook şu anda yaklaşık 7,9 milyar onun değerini tahmin ekonomistler ile dünyanın en zengin işletmeler biri olarak sıralanır.
Ama Zuckerberg tarafından bu suçlamaları sakin kalır. O Facebook balta vermek için kendi kararıyla duracak diyor.
Zuckerberg, “Para ile ilgili, umurumda değil” dedi. “Sadece eski hayatımı geri istiyorum.”
Facebook Corporation, kullanıcılar kendi kişisel bilgileri Web sitesinden önce 15 Mart kaldırmanızı önerir. Bu tarihten sonra tüm fotoğraf, notlar, bağlantılar ve videolar kalıcı olarak silinecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design By | Haberaloji
Tedavisi Ne iyi gelir mp3 dinle