19 Şubat 2011 Cumartesi

Ben senin özelin değilmiyim, sen benim güzelim değilmisin, Senden nefret ediyorum, Eşşekler gibi seviyorum Senden nefret ediyorum diyemiyorum

Ben senin özelin değilmiyim, sen benim güzelim değilmisin, Senden nefret ediyorum, Eşşekler gibi seviyorum
Senden nefret ediyorum diyemiyorum diyemiyorum tuzağındayım gözlerinin eşekler gibi seviyorum

Yetenek Sizsiniz Erol Aykan – Eşşekler Gibi Seviyorum Gösterisini İzle

http://www.harbidizi.net/vidresim/yetenek-sizsiniz-turkiye.jpg

Yetenek Sizsiniz – Erol Aykan – Eşşekler Gibi Seviyorum İzle, Erol Aykan – Eşşekler Gibi Seviyorum, Erol Aykan – Yetenek Sizsiniz Türkliye, Erol Aykan – Eşşekler Gibi Seviyorum Gösterisini İzle, Erol Aykan – Eşşekler Gibi Seviyorum Dinle, Erol Aykan – Eşşekler Gibi Seviyorum Şarkısını Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design By | Haberaloji
Tedavisi Ne iyi gelir mp3 dinle